niedziela, 17 stycznia 2010

a jednak:)

Niespodzianka! Mój Narzeczony odzyskał zdjęcia z karty i mogę pokazać, co udało mi się zrobić jeszcze w grudniu. Najpierw prezentowo: wykonałam pudełeczka na biżuterię i podarowałam koleżankom jako prezenty gwiazdkowe. Tak prezentują się wszystkie razem:


A tak pojedynczo z uwzględnieniem wnętrza:





A teraz prezentowo-świątecznie: zawieszki do prezentów. Po Wigilii niektóre z nich zawisły na choince jako ozdoby. Oto one:


To na razie tyle. Taka mała uwaga - kwiatki na pudełkach pochodzą z półek sklepu scrap.com.pl. Kto jeszcze nie zaglądał na blog scrap.com.pl, niech uczyni to jak najszybciej. Candy również u Goosberry. Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne prace :)
    Czy mogłabym cię prosić o wysłanie twojego adresu na mojego e-maila (jest podany na mojej stronce) - wymieniamy się ateciakami (Polki scrapują)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...