wtorek, 20 lipca 2010

turkus i zmiany

Pewnie zauważyliście, że na moim blogu zaszły zmiany - pogrzebałam troszkę w kodzie:) I, jak widać, teraz kropla radości jest fioletowo-turkusowa:) A propos turkusu... Popełniłam wczoraj turkusową karteczkę. Właściwie wyszła dwukolorowa, ale mam nadzieję, że na monochromatyczne wyzwanie w ArtPiaskownicy będzie ok:)


Materiały: papiery Amber (przepiękne!), turkusowy i jasnobrązowy tusz Latarnia morska, tudzież kwiatki, stemple G studio i jakiś niemarkowy (albo nie znam marki:)) oraz wstążeczka z Ikea, (artykuły pasmateryjne wiadomo, gdzie się kupuje;)).

Pozdrawiam wszystkich Odwiedzających!

1 komentarz:

  1. hehe, mój scrapek też z brązem się spotkał i monochromatyczny to już nie jest, ale zgłosić, zgłosiłam ;p
    kartka bardzo mi się podoba (uwielbiam Amber :D właśnie za kolory)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...