niedziela, 14 lutego 2010

Walentynka

Oto kartka walentynkowa, którą podarowałam mojemu Narzeczonemu:


Chciałabym zauważyć, że zdecydowałam się po raz pierwszy na szycie. A że w mieszkaniu studenckim maszyny do szycia raczej nie ma, więc zrobiłam to ręcznie. Uwierzcie, była to bardzo mozolna praca. Ale z efektu jestem zadowolona. :) Detale:



Wykonując kartkę, użyłam takich oto materiałów: papier ILS, kwiatki Prima, ćwiek Latarnia Morska, reszta bez marki;).

Informacje o candy:

Ingrid:

Kartkomania też urządza słodką zabawę.


K_Maja także ogłasza słodkie rozdawnictwo:


To wszystko na dziś. Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. bardzo ładna!!! za ręczne szycie podziwiam :) ja nie mam tyle cierpliwości ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kartka i podziwiam za ręczne szycie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...