czwartek, 18 lutego 2010

pachnąca kartka:)

Oto nowość - pachnąca kartka urodzinowa:




Już wyjawiam tajemnicę - do efektu postarzenia papieru użyłam "domowego sposobu", a przydało mi się do tego kakao:) i oprócz postarzenia zyskałam również efekt zapachowy:)

Jeśli chodzi o materiały, to jest tu bodajże papier ILS, kwiatek Prima, ćwiek Latarnia Morska, a postarzony druk to ksero. Tak, nie darłam niepotrzebnie książki, ale wykorzystałam ksero. I do Was apeluję, abyście czyniły tak samo (nie niszczmy książek, nawet, a może szczególnie, tych starych). :)

Krótka informacja o candy: Drycha rozdaje słodkości


To tyle na dziś, pozdrawiam! Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze - jest mi bardzo miło - i zapraszam do pozostawiania śladu swoich odwiedzin:)

Jeszcze na koniec perełka:

2 komentarze:

  1. ładna karteczka :) mmm... kakao... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy podziałałoby też z czekoladą:) albo truskawkami... Co do książek to się zgadzam! Szanujmy książki!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...