niedziela, 16 stycznia 2011

Już Walentynki:)

U mnie zaraz po Świętach pojawił się nastrój walentynkowy. Ale od początku! Pośród wielu prezentów pod choinką znalazłam to:


Mimo że nie miałam ze sobą moich scrabookowych skarbów, nie mogłam usiedzieć na miejscu i zaczęłam tworzyć z nowych dziurkaczy, ćwieków, kwiatków... Nie mając papierów, sięgnęłam po zwykłe kolorowe brystole. Na myśl mi przyszła kartka walentynkowa i oto, co zrodziło się podczas jednej z twórczych nocy:) :


Karteczka nie chciała ładnie ułożyć się do zdjęcia i wygląda, jakby była krzywa;).
Na tym nie poprzestałam oczywiście. Do kompletu powstał mały album walentynkowy:






Zapomniałam zaprezentować na zdjęciu tag - na lewej karcie - ale jest i można na nić coś zanotować bądź wkleić malutkie zdjęcie.
Bardzo podobają mi się kopertki w albumach. Uważam, że są urocze, dlatego też umieściłam jedną w minialbumie:




Jeśli ktoś chciałby zrobić wyjątkowy prezent walentynkowy swojej sympatii i kupić zaprezentowany komplet, proszę o kontakt e-mailowy.

Ja pozdrawiam Was serdecznie i czekam na komentarze. Dobrego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...