czwartek, 20 stycznia 2011

KOBIECA

W poprzednim poście napisałam, że powrócę dzisiaj, czyli wczoraj, ale dla mnie to cały czas dzisiaj:). Poza tym dziś też jest dzisiaj;) Ad rem!
Chciałabym pokazać Wam kobiecą kartkę - może być urodzinowa, imieninonowa lub na Dzień Babci - co kto woli:)


Zgłaszam ją na dwa wyzwania: bloga Na Strychu (praca z co najmniej dwoma stemplami) oraz na bloga LemonadeChallenges (kobieca kartka z koronką).
Materiały: papiery Grandma's Attic z LemonadeStamps, oba zembossowane (moje pierwsze kroki w embossingu!) stemple ze scrap.com.pl, kwiatki Prima, artykuły pasmanteryjne.
Dziś tworzyłam do późna i powstało coś bardzo ładnego (według mnie) - ale o tym później...

Życzę dobrej nocki i miłego dnia!:)

1 komentarz:

  1. Ładne, stonowane kolory :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...