piątek, 13 września 2013

Kocham tańczyć like a lady!

Chodź, opowiem Ci bajeczkę, bajka będzie długa...

Pewnego letniego dnia wykonałam dwa podobne do siebie tagi:




 


 


Kolejnego letniego dnia zobaczyłam, że na blogu ArtGrupy ATC ogłoszona została wymiana kart o temacie "Koronkowa opowieść" - i uznałam, że moje prace jak najbardziej pasują do wyznaczonego tytułu, a zwłaszcza ta "w tańcu". Zrobiłam więc podobne ATC, zgłaszając się na wymianę:




Po jakimś czasie, innego letniego popołudnia znalazłam w swojej skrzynce list, a w nim ATC od Gosi... i zaparło mi dech.Tylko spójrzcie:




Zakochałam się w tej koronkowej spódnicy! Uderzyła mnie jednak nie tylko uroda tej ATC, ale również to, jak nasze karty do siebie pasują! Koronka - kobieta - taniec...




I całość wyraża piękną myśl: kocham tańczyć like a lady!




(Motyl i ćwieki ze scrap.com.pl).

1 komentarz:

  1. Cudnie razem wyglądają! I faktycznie, idealnie do siebie pasują :)) Pełna synchronizacja ;)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...